Měsíc náborů do sportovních klubů 2013

Komunikační kampaň, kterou připravila Praha sportovní ve spolupráci s pražskými sportovními kluby. Měsíc náborů do sportovních klubů proběhl od 1. do 30. září a v jeho rámci byly dětem z hlavního města otevřeny možnosti vyzkoušet si jakýkoliv sport, který se jim líbil. Do akce bylo zapojeno téměř 150 sportovních oddílů z hlavního města. Cílem kampaně bylo dostat děti od počítačů.

„Náborový měsíc dětem pomůže překonat ostych a přijít na nábor, aniž by měly mít obavy, že nebudou přijaty. Důležité je, aby si odnesly pozitivní zkušenost,“ vysvětloval před začátkem projektu Petr Bříza, zastupitel hlavního města Prahy, jenž stojí za jeho vznikem celého.

Hlavním cílem akce byla podpora zdravého životního stylu zacílená na věkovou skupinu mezi šesti a patnácti lety. Oslovit měla nejenom děti, ale i jejich rodiče. Především ty, kteří jsou sami sportovně aktivní a není jim lhostejné, jak jejich děti tráví volný čas.

Náborový měsíc přinesl významný benefit také samotným sportovním oddílům. Pomohl přivést děti na jejich sportoviště, prostřednictvím spolupráce s Prahou sportovní zároveň zviditelnil a podpořil aktivity zapojených klubů. Velký zájem o Náborový týden projevily například Pražský atletický svaz, Česká baseballová organizace nebo veslařské oddíly.

Akce se koná pravidělně na začátku školního roku. Třetí ročník projektu proběhne v září 2014.